Forfatter
Tittel Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter 2. utgave av boken fra 2009. Et godt omdømme har mye å si for en virksomhet gjennom krisetider. Denne boken handler om hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal man gjøre og hvordan skal man kommunisere? Boken har fokus på virksomhetens adferd, men legger også vekt på virksomhetens evne til å etablere gode relasjoner til omverdenen. Boken presenterer teorier som man kan brukes for å få et godt grep om omdømmearbeidet. Åpen eller innadvendt er beregnet på studenter innen ledelses- og kommunikasjon sfag samt de som jobber med kommunikasjon og omdømme i bedrifter, offentlige virksomheter og medlemsorganisasjoner. Omtalen er utarbeidet av BS.
1. utg. 2009
Har bibliografi, noter, register, sammendrag
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001690pam 22003011 4500
*001156991
*008190201 a 00nob 2
*015 $a0554035$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-05-48395-8$bh.$cNkr 399.00
*041 $heng
*08201$a659.2$zh$223/nor
*090 $c659.2$dB
*100 0$aBrønn, Peggy Simcic$d1949-
*24510$aÅpen eller innadvendt$bomdømmebygging for organisasjoner$cPeggy Simcic Brønn ; [oversettere: Kjersti Velsand og Ane Sjøbu]
*250 $a2. utg.
*260 $aOslo$bGyldendal$c2019
*300 $a351 s.$bfig.
*503 $a1. utg. 2009
*505 $aHar bibliografi, noter, register, sammendrag
*520 $a2. utgave av boken fra 2009. Et godt omdømme har mye å si for en virksomhet gjennom krisetider. Denne boken handler om hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal man gjøre og hvordan skal man kommunisere? Boken har fokus på virksomhetens adferd, men legger også vekt på virksomhetens evne til å etablere gode relasjoner til omverdenen. Boken presenterer teorier som man kan brukes for å få et godt grep om omdømmearbeidet. Åpen eller innadvendt er beregnet på studenter innen ledelses- og kommunikasjon sfag samt de som jobber med kommunikasjon og omdømme i bedrifter, offentlige virksomheter og medlemsorganisasjoner. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aPR-virksomhet$1659.2$2BS$416885$9nob
*650 2$aKommunikasjon $0bedriftsledelse$1658.45$2BS$49008$9nob
*700 0$aSjøbu, Ane$d1969-$eovers.$jn.
*700 0$aVelsand, Kjersti$d1970-$eovers.$jn.
*900 0$aSimcic Brønn, Peggy$zBrønn, Peggy Simcic$9nor
*950 0$aPublic relations$zPR-virksomhet$9nob
*950 0$aOmdømmebygging$zPR-virksomhet$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening