Namsos folkebibliotek

Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 659.2 B
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2019
Noter
  • 2. utgave av boken fra 2009. Et godt omdømme har mye å si for en virksomhet gjennom krisetider. Denne boken handler om hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal man gjøre og hvordan skal man kommunisere? Boken har fokus på virksomhetens adferd, men legger også vekt på virksomhetens evne til å etablere gode relasjoner til omverdenen. Boken presenterer teorier som man kan brukes for å få et godt grep om omdømmearbeidet. Åpen eller innadvendt er beregnet på studenter innen ledelses- og kommunikasjonsfag samt de som jobber med kommunikasjon og omdømme i bedrifter, offentlige virksomheter og medlemsorganisasjoner. Omtalen er utarbeidet av BS. 1. utg. 2009 Har bibliografi, noter, register, sammendrag
ISBN
  • 978-82-05-48395-8
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001690pam  22003011  4500
*001156991
*008190201                a          00nob 2
*015  $a0554035$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-05-48395-8$bh.$cNkr 399.00
*041  $heng
*08201$a659.2$zh$223/nor
*090  $c659.2$dB
*100 0$aBrønn, Peggy Simcic$d1949-
*24510$aÅpen eller innadvendt$bomdømmebygging for organisasjoner$cPeggy Simcic Brønn ; [oversettere: Kjersti Velsand og Ane Sjøbu]
*250  $a2. utg.
*260  $aOslo$bGyldendal$c2019
*300  $a351 s.$bfig.
*503  $a1. utg. 2009
*505  $aHar bibliografi, noter, register, sammendrag
*520  $a2. utgave av boken fra 2009. Et godt omdømme har mye å si for en virksomhet gjennom krisetider. Denne boken handler om hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal man gjøre og hvordan skal man kommunisere? Boken har fokus på virksomhetens adferd, men legger også vekt på virksomhetens evne til å etablere gode relasjoner til omverdenen. Boken presenterer teorier som man kan brukes for å få et godt grep om omdømmearbeidet. Åpen eller innadvendt er beregnet på studenter innen ledelses- og kommunikasjonsfag samt de som jobber med kommunikasjon og omdømme i bedrifter, offentlige virksomheter og medlemsorganisasjoner. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aPR-virksomhet$1659.2$2BS$416885$9nob
*650 2$aKommunikasjon$0bedriftsledelse$1658.45$2BS$49008$9nob
*700 0$aSjøbu, Ane$d1969-$eovers.$jn.
*700 0$aVelsand, Kjersti$d1970-$eovers.$jn.
*900 0$aSimcic Brønn, Peggy$zBrønn, Peggy Simcic$9nor
*950 0$aPublic relations$zPR-virksomhet$9nob
*950 0$aOmdømmebygging$zPR-virksomhet$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Namsos folkebibliotek659.2 B